Monday, October 10, 2011

My first real order of polymer clay goodies

I am well aware that I have not written much here in September, but I think that I had good reasons. First there was the chocolate swap, than we had several workshops and, finally, I've had a first real customer and a first real order (I have to brag a little)!
Vrlo sam svesna činjenice da nism mnogo pisala u poslednje vreme, ali barem sam za to imala dobre razloge. Prvo, pravila sam radove za čokoladni swap, imali smo nekoliko naših malih dugarskih radionica, i, vrlo bitno, imala sam svog prvog pravog kupca i prvu pravu porudžbinu (moram malo da se hvalim)! 
***
My colleague wanted me to make several polymer clay earrings for his girlfriend's birthday. I had some ideas (I love working with the extruder lately), and he also had some ideas of his own. So we combined it all and ended up with plenty of pieces to choose from. Final choice is on the photograph, and let me just say that the gift was a success! :)
Moj kolega sa posla je želeo da napravim nekoliko komada minđuša od polimerske gline kao rođendanski poklon za njegovu devojku. Ja sam imala neke svoje ideje (u poslednje vreme ekstruder je moj favorit), neke ideje je imao i on, pa smo sve to iskombinovali i na kraju je bilo puno stvarčica od kojih je mogao da bira. Krajnji izbor možete videti na slici, i samo još da dodam da je poklon bio odlično prihvaćen! :) 
***
So far I was only working for pure pleasure and gave all my works as gifts. It was different now: there was someone to be pleased, there were time boundaries, colour and shape suggestions, more responsibility to be flawless. It was a great experience that I've thoroughly enjoyed, and as a bonus, for the first time I'll have a lot of finished pieces that I might consider selling. I must say that I had great use of Marina's (from craftzeeFactory blog) advice on price forming - that you so much on sharing your wisdom!
Do sada sam uvek radila čisto zadovoljstva radi i poklanjala svoje radove. Ovaj put je bilo drugačije: trebalo je ispuniti nečija očekivanja, imala sam vremensko ograničenje, bile su tu preferencije za boje i oblike koje ću koristiti, takođe i veća odgovornost da radovi budu što kvalitetnije urađeni. Bilo je to sjajno iskustvo u kojem sam zaista uživala, a kao bonus iz cele te priče, imam još puno komada gotovog nakita koji će možda jednog dana biti za prodaju. Moram tako]e da dodam da su mi od velike koristi bili Marinini (blog craftzeeFactory) saveti o formiranju cene - puno ti hvala što deliš svoju mudrost!
If anyone wonders what I'll do with the money I've earned, it will all go on new supplies so that I can work and have fun even more! Do you remember what you did with your first earning from this, or what would you do if you still haven't started selling?
Ako se iko pita šta ću uraditi sa novcem koji sam zaradila, planiram da ga potrošim na materijal pa da mogu i dalje da radim i da uživam! Da li se sećate na čega ste vi potrošili svoju prvu zaradu od ovoga, ili, na čega biste je potrošili ako još niste počeli da prodajete?

6 comments:

Pipi said...

Moje cestitke. Radovi su odlicni.Setila sam se svog prvog novca, uh bilo je to pre 8 godina. Da, da tako dugo vec radim svoje radove. Secam se da sam pravila prvu izlozbu i sve prodala, bilo je to pred Bozic. A tada sam prodala moje prvo zvonce za koje su se 2 zene otimale. Bilo mi je jako tesko sto je jedana ostala bez omiljenog komada, ali tako je to u zivotu.
Pozdrav i zelim ti jos puno, puno zaradjenog novca od tvojih divnih radova...

by pure said...

ja moram da priznam da sam isto tako kao i ti, nedavno dobila svog prvog kupca, a dotad sve svoje radove sam rado poklanjala svojim prijateljicama i obitelji. teško mi je bilo nekome reći cijenu. i isto tako, kao i ti, mi je puno pomogla Marina. novčeke koje sam zaradila još uvijek držim na žiro računu i svaki put mi dođe toplo oko srca kad pogledam taj račun. tebi želim još puno, puno kupaca...a radovi su ti odlični!

Prirodna said...

kako prekrasan nakit, ovo ti ide sanzacionalno moderno unikatno prekrasno i posebno

Romana said...

Imala sam narudžbu za sovicu, koju sam šivala oko 3 i pola sata, da bi na kraju narudžba bila otkazana. Sad imam lijepu igračku, za koju nikad ne bi izdvojila toliko vremena. :)

Tatjana said...

Od sva tri para koji su posebni,zvijezda je mene osvojila,a vjerujem da je i slavljenica bila oduševljena istinski!

Unknown said...

Hvala vam puno na komentarima, puno mi znači da čujem i vaše mišljenje!