Monday, October 17, 2011

Giveaways, giveaways...!

After the first wave of fall giveaways in September, now comes the flood! Dive in!
(and this is in order of me discovering them, no bias at all)
Posle prvog talasa jesenjih giveaway-a u septembru, sada imamo i pravu poplavu! Ulećite!
(pišem po redosledu kojim sam naišla na njih, totalno nepristrasno)
***
Giveaway at Todays1Offer blog:
***
A... nakit is organizing an international giveaway:
***
Maybe's New start is giving some cool stuff for its birthday:
***
A sledeća je P.J. Gomez who is celebrating her birthday:
***
And last but not least is giveaway at IHeart Organizing for 10.000 (!) Facebook fans:
***
Isn't this fantastic? Well, I have one more fantastic piece of information to give: it's been for a while that I've started planning to have my own first giveaway. I'm waiting for the magical number 50 in my followers count, and than the magic will happen! Keep reading!
Nadam se da je dovoljno razumljivo za sve. Ma zar nije fenomenalno? E, pa, imam i ja jednu fenomenalnu informaciju da podelim sa vama: već neko vreme planiram i ja svoj prvi giveaway. Čeka se 50. pratilac mog bloga koji će da pokrene magiju! Čitamo se!

6 comments:

Romana said...

Vau, koliko darivanja.. Onda bi trebala i ja napraviti neko darivanje, jer također imam 50 sljedbenika, a 50. kojem sam odlučila dati nagradu se ne javlja. Eto ti sad na..

Prirodna said...

hheh, izgleda da je nama svaki mjesec prosinac s toliko puno darova :) :)

A... nakit said...

hvala na linku! :)

Nena3110 said...

Srećno Lyra, a ja žurim da se prijavim tamo gde već nisam:)))

Pipi said...

hehhe, eto aj uveliko spremam poklon 100-tom pratiocu... tako ej to, jedan po jedan i cas posla se nakupimo, bas lepo.pozz

Unknown said...

A ja sam evo neke poklone već pripremila a broj stoji na 46 i nikako da mrdne. E, ako ne bude 50 do Nove godine, onda će giveaway da bude novogodišnji! :)