Sunday, September 09, 2012

Twin cards - wedding card and chistening card

Today I want to share two cards: a wedding card and a christening card. I made these two long time ago, but I didn't want to publish them until both were given to their recipients. They have similar design, only the colour scheme and sentiment are different. Which one do you like better?
Za danas sam spremila da pokažem dve čestitke, to su čestitka za venčanje i čestitka za krštenje. Napravila sam ih dosta davno ali nisam htela da ih objavljujem dok obe ne butu uručene svojim primaocima. Dizajn čestitki je vrlo sličan, razlikuju se po boji i poruci. Koja od njih vam se više dopada?

Wedding card - created at my sister's request for a wedding of her friend Ivana.
Čestitka za venčanje - pravljena po želji moje sestre za venčanje njene drugarice Ivane.

 
Christening card - created for one cool little guy.
Čestitka za krštenje - pravljena za jednog malog kul momka.

5 comments:

Marinica said...

Jako su lijepe :)

Tatjana said...

meni su obje lijepe!

Nena3110 said...

Savršene su čestitke!
Nego, dopada mi se ime malog momka,kako imam ćerke, čik pogodi ko se u mojoj užoj porodici istim imenom zove :)
Grlim te <3

nives said...

hej evo ostavim i tu mail pa mi se javi nivescolic0@gmail.com

Unknown said...

Hvala vam svima na poseti i lepim komentarima! :*